Kızlar bebeğim bi buçuk aylık sürekli kusuyor ya iki emmenin birimde muhakkak kusuyor kusmaya başladı mı üç dört kere ne varsa tamamen çıkarıyor sizinkide böyle miydi ne zaman geçer doktor gazlı bi bebek olduğu için sürekli emmek istiyor seni demi demişti evet demiştim o yüzden çok emdiği içim fazlasını çıkarıyor diyo ama çok çok fazla kusuyo gibi içim rahat etmiyor fazlasını çıkardıktan sonra bile yine emmek istiyor nasıl olcak bu iş bilemedim