Acemimom1 Kızlar saat başı uyanıyor ve yalnızca memede uykuya daliyor. Diş dedik çıkardı hala devam. Nasıl önünü alacağım ya . Baya baya alıştı yani. Sadece meme istiyor yoksa çığlık kiyamet (6 ay 6 gün)
bebekece Acemimom1 bu postu kendim açtım sandım o derece ben. 6 ay 7 günlük kızım önceden gece boyu 3 kez uyanırdı şimdi bazen saat baze bazen yarım saatte bir maks 1,5 saat ve hep memeyle uyumak istiyo. Çözüm bulamadım😞
asyalimervis Acemimom1 bugün 6 ay 22 günlük oldu hemen hemen 1 aydır aynııııı durumdayız, geçmiyor düzelmiyor iyice alıştı önünü alamıyorum :(( gece beslenmesi hangi ayda ve nasıl kesilir bi araştırıyım diye girmişken gördüm başlığı
Acemimom1 Çok zorlanıyorum artık bünye alıştı okey ama ister istemez bir yerde patlak vericem yorgunluktan. Memeyede bir alıştı ki sormayın nasıl bıraktıracam gece bilmiyorum ya. Kendi kendine geçer insallah bir süreçtir Umtays bebekece
Acemimom1 merkursavascisi_06 maalesef ya ağlayarak uyanıyor ağlama sırasında emzik tutturmaya çalıştığımda daha da sinirleniyor memeye gelince hemen sakinleşiyor
bebekece Acemimom1 inşallah benimde tek duam bu kendi kendine gecmesi cunku artık sırt bel ve omuz agrısından duramıyorum
fn2827 Acemimom1 valla geçmiyor. 18 aylık hala daha saat başı kalkıyor emmek için.bazen 1 saatte 3 kez kalktını biliyorum.yalancı meme niyetine koydu artık beni.ayırmayı düşünüyorum bende.bekleyemicem 2 yaşı uykusuzluktan bitkin durumdayım bütün vitamin değerlerim düştü.ayakta sallanıyorum beynim gitgel yapıyor.4 kişinin sorumluluğu zaten cabası….kimsede geç bi şöyle dinlen dediği yok herkes ayağına bişey istiyor ama ayakta nasıl durduğumu bilen yok.
Acemimom1 Sinem9191 4. Ay atağı muhtemelen biz ordan çok zor çıktık ya . Yarım saatten fazla sürüyordu emmesi neredeyse ve de sadece ayakta gezerek emiyordu. Oturduğum an çığlık çığlığa ağlıyordu
Yenimami Acemimom1 6 ay 11 günlük aynennnn öyleyiz bende yoruldum ama yapacak hiçbir şey yok ama geçecek merak etme bu bir süreç ve bitecek
Elnr Acemimom1 bu süreç ne kadar sürdü benim bebeğim de şuan 4 ay 10 günlük yaklaşık 1 aydır böyle ağlayarak uyanıyo bazen sakinleştirmek güç oluyor ve uykusuna tekrar memeyle dönüyo başka türlü olmuyo 4.ay atak dedik ama 1 aydır böyle yani acaba diş mi
Sinem9191 Acemimom1 gündüz uyluları çok kısa sürekli emmek istiyor delice ağlıyor emiyor uyuyor 15 dk sonra kalkıyor :( gece 2-3 ten önce uyumuyor uyuduktan sonrada her saat meme için ağlıyor uykusuzluktan ölmek üzereyim 😭
Sanemsoz Bu süreç aylarca sürecek kotkutmak değil amacım benim kızım 2 yıl emdi 2 yıl boyunca hep memede kalmak istedi,ne zaman kestim memeden o zaman uykusu düzene girdi,şimdi 3 yaşında hala gecede 1 uyanıp beni istiyor yanına,meme yokken bile.