civcivannesiii Mertbabyy ben 1 yaşında ayırdım bana kalsa daha erken ayırırdım eşimi biraz zor ikna ettim
Gizemlibirisi 10 aylıkken ayırdım evim önceden doğalgazli olsa daha erken ayirabilirdim.odasini ayirinca gece hiç uyanmadı :) bizde çok rahat ettik kızımda.4 yaşında şuan