Minebasturk97 daha yeni geldi dünyaya alışması gerekiyor, atak dönemine girmedi yani daha. Atak döneminde bebek huysuzlaşabilir ve huy değiştirebilir. Bu dönem bittikten sonra yeni bir şeyler öğrenmiş olur (mesela alkış, kucak açma, emekleme, oturma vs vs gibi)