İyi geceler anneler kızım 10 gündür pişik aile hekimi 3 ayrı krem verdi onları kullanıyorum 1-2 gündür bez bölgesi pul pul oldu küçük küçük sivilceler oluştu mantar galiba pekte bir bilgim yok eğer pişik mantara dönmüşse antibiyotik kullanımını kesin diye okudum internette napmalıyım önerileriniz bu süreci yaşamış annelerin deneyimleri tecrübeleri benim için çok kıymetli 10 gündür asla bi düzelme yok lütfen yardım edin