Kızım 19 aylık ve konuşmuyor herşeyi anlıyor inatla söylemiyor şunu de diyoruz sinirleniyor bize baba mama kanka diyor anne demiyor kanka diyor çocuk konuşmak istemediği için konuşmuyor bence şuan çünkü zihinsel ve fiziksel gelişimde bir sorun yok üstelik ablası da var hiç susmaz hem ablası ona rağmen inat etti. Bazen nenne anane dede bebi falan dediği oldu ama sürekli söylemiyor birden başlayacak diye düşünüyorum artık. Birde parmakla göstermeye çok alıştı istediği herşeyi parmakla gösterip ağlayarak hallediyor kolayına geliyor. Ummah diye öpen kedilere mav diyen kuzuya me köpeğe hav hav diyen çocuk konuşmuyor valla 😁🙈 baba baba diye geziyor sadece bende merakla bekliyorum gerçekten