Seymaslannumt bizde de yaklaşık 1 aydır gece uykusuna geçişte büyük bir direniş var atak döneminde miyiz yoksa ayrılık kaygısı mı henüz çözebilmiş değilim. O yüzden bazen saatlerde kaymalar yaşayabiliyoruz , dengelemeye çalışıyorum. Bu ay itibariyle artık beslenmesinde %50 mama %50 ek gıda olması gerekşyormuş. Bazen oluyor bazen olmuyor. Bebeklerimize göre şekillenmek en sağlıklısı sanırım 🙏🏻😊👶🏼