Bebegim daha iki aylık gece 1 de yatıyo iki saat arayla 11 e kadar uyanıyo uyuyo ondan sonra uyku yok. Emerken 5 10 dk ayagımda 5 10 dk uykusu var o kadar. Odaya yatırıyorum uyanıyo. Salıncagı var ona koyuyorum max 10 dk sonra uyanıyo. Yani hiçmi uykusu yok bu cocugun anlam veremiyorum. O kadar hafifki uykusu üstünğ örtsem sıcrıyo kalkıyo