Emzirmeyi bırakalı 3 ay oldu. Mememde yaklaşık 1 buçuk ay önce ağrı ile doktora gittim. 2 gögsümde de kitlw çıktı. Sol gösümdekinin önemsiz olduğu ancak sağ gögsümdekininde incelenmesini istedi doktorum. Biyopsi alındı, iyi çıktı ama kitle arkası görünmediği için her ihtimale karşı alınması uygun görüldü amelliyat oldum. Sağ üst kısımdan kesi yapılmış baya büyük bir kesi Amelliyat esnasında alt kısımda başka bir kitle dhçaha fark edilmiş alt kısımdan da kesi yapılarak o parça da alınmış. Henüz direnler çıkmadı. Sargılı ama psikolojik olarak kötü hissediyorum. Dikişler o kadar belirgin ki. Bu durumu yaşayan ve dikiş izleri için bir krem kullanan var mı?
İyileşme süreci nasıl oluyor. Çocupum var kucağıma gelmek istiyoe haliyle uzak duruyorum bana ne bulursa fırlatır oldu.