Kendim araştırarak birinden destek almadan başlamak istedim ve bugün ilk gündü. Sabah 7 de uyandırmama rağmen uyku saatlerine pek uymasada desteksiz uyumayı başardık kızımla 🥰 gündüz 2 uyku yaptı ve bir de gece uykusuna geçişte hepsinde emzirip yanıma koydum ve sadece saçını okşadım ve uyudu çok mutluyum inşallah uyku saatlerine de uyar ve devamı gelir canım kızımın 😍