2 gün önce oğlum için( 1 yaş rutin muayene ) göz doktoruna gittik . Sağ gözünde kayma olduğunu sol gözüne bandaj takip günde 1.5 saat sağ gözünü yormamiz gerektiğini söyledi 3 ay sonra da kontrol için gelin dedi bu durumu yaşamış annelerin benimle tecrübelerini paylaşabilir mi ?