Merhaba kızlar kızım 25 aylık hala tam konuşamıyor her şeyi anlıyor hareketleriyle anlatıyor tek tük kelimeler söylüyor baba , dede , bitti , giy , gel ,otur vs. Gibi ama cümle kuramıyor hala anne demiyor mesela konuşmasını desteklemek için ne yapmalıyım öneri alabilir miyim ?