Meralumay Merhabalar 20 günlük bebeğim var poposu çok kötü oldu ne yaptıysam geçmedi sudo krem mustela zeytinyağı herşeyi denedik sleepy bez kullanıyorum onuda değiştim ama popo düzelmedi ne yapsam düzelir lütfen yardımcı olur çok üzülüyorum 😔
Biranne2109 Meralumay benimkide 11 günlük çok sık Altına yaptığı için bizimde poposu çok kötü pişti bende kantaron yağı falan denedim geçmedi furacin diye bi yara merhemi var onu kullanıyorum iki gündür biraz daha iyi iyileşiyor gibi
Ndksdnks Meralumay madescar cok etkili bir krem doktorumuz nolur nolmaz die önermişti bize hemen geciriyo
Ondina Meralumay hametan kullanabilirsiniz. Bez uzun süre kalmamalı, sık sık bez markası değiştirmekte pişiğe neden olur bilginiz olsun. Islak mendil kullanıyorsanız bebişler için temizleme pamuğu türevi ürünler yenidoğan döneminde daha iyi olur.
Deletedmom_32 Sakın sudocrem alıp paranızı boşa harcamayın geçmiyorsa doktora danışarak travazol krem kullanın o geçiriyor
Bebegimm1 Meralumay altını kakalı bez yaptıgında yıkayın ılık suyla.güzelce kuruladıktan snra sudocrem sürün zeytinyag asitli ise yakar. onu kullanmayın. ıslak mendilide değiştirin.belki şuan kullandıgı bezde pişik yapmış olabilir benmde başıma gelmişti yeni doğanken bezi değiştirdim yine pişik vardı yeni aldıgım bezde meger pişik yapıyormuş onuda değiştirince düzelmişti
Meralumay Dün bezi değiştim ve bildiğimiz eski Arko kremler vardı tüp te yeşil onu alıp kullandım çok şükür hafifledi