kayraninannesiiii Kızlar bilmediğim için soruyorum aktivia prebiyotik yoğurt alicam ve pastörize süt ile mayalamayi düşünüyorum. Pastörize sütü de kaynatıp ılık iken mi mayalicaz 🫣🫢
Twinmoom kayraninannesiiii ben tire sütün günlük olanından aldım oda pastörize yine tire yoğurttan mayaladım sütü kaynatıp ılımasını bekledim 7-10 an parmağını tutunca yanıyorsa yeterince soğumuştur sonra yağlı kaşığıyla 3 kaşık koydum mayaladım 4 saat sarıp fırında sonrada buzdolabına aldım gündüz gayet iyi tutmuştu 😇