Kızlar bebeğim 9 aylık oldu sürekli erteliyordum ama artık 2 numara emzige geçmek istiyorum fakat oğlum emziği tutmuyor öğürüyor emziği atıyor. Günlük emzik kullanmıyoruz uykuya geçerken emiyor, uykuya dalınca atıyor ona rağmen 2 numara emziği almadı. Ne yapmam gerekiyor 1 numara emzige devam mı etmem gerekiyor 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️