1 senedir sebamedin şampuanını kullanıyoruz. aynı ürünün 2. kutusunu açtım ama kızım sürekli saç diplerini kaşıyor. aynı sorunu yaşamış olan var mı? egzama gibi birşey söz konusu değil çünkü kabul, pullanma falan hiçbir şey yok.
3 yaşına yakın bu arada bebek değil bu arada