Pazartesi günü diyete başlamayı planlıyorum. Öyle kendimce bi düzen kurmayı düşünüyorum. Leslie ile destekleyerek. Ama bunu öyle tek başına ilerletmek zor oluyor 🫠 böyle birileri ile destekleyerek yapmak daha zevkli. Mesela bi grup yapalım herkes her pazartesi kilosunu yazsın, her gün spor yapıp kaçamak falan yaptığımızı paylaşalım birbirimiz ile. Var mısınız ? ✨