Busrasener43 Kızlar kızım 18 aylık gayet güzel yemek yerdi bu zamana kadar ama şu 2 3 aydır ne oldu bilmiyorum resmen zorla yemek yediriyorum ve çok yoruldum ne kahvaltı yapıyo ne öğlen ne akşam doğru düzgün yiyor napıcam siz ne durumdasınız yardım edin
Derinsu34 Busrasener43 kızımda 19 aylık olacak çok şükür ek gıda sürecinde hep iştahı yerinde oldu. Yemediği dönemlerde oldu elbette hiç zorlamadım. Çünkü baktım inada biniyor bende bıraktım. Zamanla düzeldi çok şükür.
Temmuz1 Busrasener43 diş dönemi olabilir mi? Özellikle azı disleri cikarken bir dönem iştahsızlık olabiliyor.