agacsizkoala Aryaikra21 20 günde erken ama 3 aylık bence ideal, bebek tam olarak dönüp yuvarlanmaya emeklemeye başlamadan yapılmalı , oğlum 7.ayında sünnet oldu ben çok pişman oldum keşke daha erken yaptırsaydım diye hep dönmek istedi çünkü çok kollamam gerekti
Nuraymehmet Aryaikra21 6 aylik olmamıza 4 gun vr bugun sabah sunnet oldu oglum lokal anestezyle.amelythaneye almadilar bzii icerde ck aglamis cnku etrafindkiler yabanci islem 15.dkka sürüyor cktgndada cok fena agladi nasl.cktgmz bilemedik eve geldik calpol verdim emzirdim uyudu ara ara sanci oldu işerken felan ama antibiyotik verdim donusumlu iki agri kesico verdim 4 saatte bir aksam.ck sukur gayet iyiydi oyun felN oynadi evet donmeyw calisti bzde brz zorluk cektik o anlamda bandaji dustu duserse tekrar bandajlama dediler bol bol kantoron yagi damlatiyorum dikisli kisma suan sislik ve kizariklik var pazartesi kontrolmz var inşallah bi sknti olmaz oglum ck sukur iyi umarim gecede guzel gceer
Kk41 Aryaikra21 3 aylıkken yaptırdık. Yanındaydık sünnet esnasında güzel geçmişti. 1 gün ağladı ağrısı oldu. Sonrası çok rahat geçti
keremikooom 2 gün önce sünnet ettirdik oğlumu 49 günlüktü, çok şükür bi sıkıntısı yok. Hatta doktor en sevdiğim sünnet yenidoğan dedi. Bence erken değil 1 haftadan sonra yapıyor doktorlar
Umut2505 Aryaikra21 hemen yapılmalı bence. Oğlan büyüdükçe sıkıntısı da fazla olur. Ben 2. Günlükken istedim yaptıralım diye doktor da en iyisi demişti. Eşim kıyamadı. Bekledik 5 aylıkken yaptırdık. 10 dakikada oldu bitti. İlk gece huysuzdu. Sonra hicbirsey kalmadı
keremikooom Sünnetten sonra sadece bi krem(terramycin) verdi doktor kızlar , başka bişey yapmıyorum, sizler ne kullandınız iyileşmesi için
Ali_asaf_10 keremikooom biz onu da kullanamdik sadece kantaron yağı sıkin dedi o da asla pipiye dokunmadan elinizle sakın degmeyin bir sey surseniz de mikrop kapar karşıdan sıkin sadece ve ikinci günden sonra günde 4 5 defa suya oturttuk kabuk tutmaması icin çok sorunsuz geçti. Artık baya bi sure sonra bardak falan çıktıktan sonra bez acitmasin diye bepanthol surmuştum bir sure
Temmuz1 keremikooom bu arada kantaron yağını enjektör iğnesini çıkarıp ona çektim.pipiye dokunmadan üstten sıkıyordum,böylece hem mikrop kapmadi hem de dokunmadan kolayca sürmüş oluyordum.
Ali_asaf_10 Aryaikra21 bence erken. 3 aylıktan itibaren ideal olabilir. sinda dogdugu gun bile olabilir ama daha cok kucuk gaz sorunu uyku sorunu sizin alisma sureciniz falan oldugu icin bekleyin bence .Mesela ben 5.5 aylık yaptırdım hiç sorun yaşamadım . İlk gün bile ağlamadı. 6 aya kadar yaptırılması rahatlık açısından. Hem o çok hareketlenmeden hem de lokal anesteziyle olabilmesi için
Arenmomm Aryaikra21 40 ı çıksın hemen yaptırın bence. Ben 5 aylıkken yaptırdım ama pişman oldum keşke daha erken yaptırsaydım diye
Ipek222 Aryaikra21 biz tam 20 günlükken yaptırdık iyi ki de öyle yapmışım dedim hem çok uyuduğu bir döneme denk geldi hem küçük olduğu için kolay iyileşti hem de uyutulmadan yapıldı 1 hafta ilaç sürdük sadece o kadar başka da ekstra bir bakımı zorluğu olmadı 25 dk sürdü geri getirdiklerinde ağlamıyordu bile doktor bu akşam huzursuz olursa calpol verin dedi gerek kalmadı bile en çok önerdikleri dönem ilk 1 aymış ben iyi ki diyorum
anneCANan Aryaikra21 peygamber efendimiz torumlari Hz Hasan ve Hz Hüseyin i 7. Günlerinde sünnet ettirmiş .
Poyrazin_annesii anneCANan evet bızım hıcada boyle soyledı ama amelıyatlıydm kendıme guvenemedım gıdıp yaptıramadm. 40 ı cıkınca yaptrdm
Tugder 3 aylıkken yaptırdık lokal anestezi ile sadece birkaç saat sıkıntı yaşadık acısı oldu sonrası çok güzeldi . Kremlerle tedavisi yapıldı
Poyrazin_annesii 40 günlükken bi hocaya yaptrdık inanki hc aglamadı hayatımıza hc sünnet olmams gbı devam ettı oglum. Hıcamız normalde bebek 7 günlükken yapılmasını önerıyor ama amelıyatlı oldugum için 40 ımın cıkmasını bekledm. Smsı yıne hamıleyım rabbım nasıp ederse onuda 40ımız cıkınca yaptıracagm
35lavanta Aryaikra21 Hiiç erken değil bizim gittiğimiz doktor bana kalsa kendi oğlumu 1 hafta sonra yapıcaktım ama bir cenazemiz oldu yapamadım 40 çıkınca yaptık demişti
Bebegimm1 Aryaikra21 ben 1 ayın içindeyken yaptırıcaktım sarılıktı şu bu derken 2 .ayda yaptırdık sünnet olmamış gibiydi rahattı lokal anestezi ile oldu işlem yapılırken yanındaydım mamasını yedirdim arabaya binincede uyudu ilaçlarını düzenli verdim sorunsuz geçti
bal_cocuk Aryaikra21 20 günlükkem yaptırdım hayatımda verdigim en dogru kararlardan biriymis 1 haftada toparladı