Bebegım 10 aylık erkek bebek hiç yemek yemez sadece iki tatlı kaşığı üçüncüde ölse açmaz ağzını buna rağmen akşama kadar çok geğirir çok gazlı olur bunun sebebi nedir bilen varmı asla on aylık o günde üç öğün yiyen bebekler gibi değildir asla yemez hevesimde kaçtı artık benim yedirme konusunda çok üzülüyorum