-erCansu- Buse_alin karadut özü iyi geliyor ama bıkere saglık ocagına götürmüştüm bi fısfıs vermişti ama acıyo diyodu o fısfıs hemen acısını geçirdi yaranın iyileşmesi biraz zaman alıyo