Benim oğlumda oldu ve çevremde aynı anda iki arkadaşımın oğlu daha oldu ,öncelikle karnı doyamadığı için çiş yapmıyor olabilir veya korkutmak gibi olmasın fakat arkadaşımın bebeği de seninki gbi çiş yapmamıştı onlar sağlık kabininde yaptırmıştı gitmişler sargı çok sıkılmış ,biraz gevşetmişler yapmıştı bebek ,ama siz açmaya çalışmayın sargıyı kanama vs olabilir ,doktora danışın mutkala