zehratlas tabiki var. Benim oğlum emzik almıyor beni kullanıyor emzik olarak. Gece emerek yatıyor ve memeden ayrılmak istemiyor bende mecbur onunla yan yatıyorum. Bütün gece em em em geri çıkışı oluyor sonunda . Gündüz uykularında aynı şekilde. 8 aya kadar kusmalar çok normal kabul ediliyor. 4. Ayda artarmis bide.