7558 Merhaba arkadaşlar 3 aylık kızım grip oldu hapsirmasi var ve hafif öksürüğü napmaliyim tavsiyesi olan varmı tecrubesisim napicami bilmiyorum
Melike37 7558 serum fizyolojik ile burnunu açın benim oğlum da öyle su ann doktor burnu doldukça açın dedi