Merhaba kızlar iki haftadır inanılmaz bir uykuya direnme başladı. Yapmadığımız aktivite kalmıyor. 3 saat uyanık kalıyor ve dolu dolu geçiyor. Artık uykusu öyle geliyor ki gözler kapalı ağlıyor. Tekrar alıp yorulsun diyorum ama bu sefer alınca da ağlıyor ve hiçbir şei kabul etmiyor. Zorla uyutmak istemiyorum aslında. Sizler bu durumda napıyorsunuz 🥺 ağlayınca uyutuyor musunuz merak ettim..