Bebeğim yarından itibaren 4 aylık olacak. Gündüz bir uyku düzenimiz yok 10 dakika 15 dakika en fazla da 30 dakika uyuyup uyanıyor sonra da mızmızlanıyor. Ne yapabilirim gündüz uzun uyuyabilmesi için yardımcı olabilir misiniz. Böyle sıkıntılı dönem geçirenler ne gibi yol izlediniz