Alminam2311 Bebegim 3 gündüt aşırı derece huysuz ve hic durmadan saatler boyunca ağlıyor aşı oldugu gunden beri nedeni ne olabilir.
Yeliz21 Alminam2311 ayaklarını kendine çekip ağlıyorsa gazı vardır aşı yapılan yere bakın şişme morarma varmı cildini kaşıyormu dikkat edin muhtemelen gaz ağlamasıdır rahat kaka yapıyormu kabız olmasın ona da dikkat edin
Elosh91 Gaz sancısıdır büyük ihtimalle kucağınızda ayaklarını aşşa yukarı doğru yapın yavaş yavaş dans eder gibi ve bi karışım söyliyim tatlı elma yağı kekik yağı zeytinyağı karıştırıp ayak altlarına ve göbek çevresine sürün günde 2-3 kere
Elosh91 Bir de büyüdükleri için bu dönemler sancılıdır yaklaşık 2-3 hafta her akşam ağlama krizleri yaşadık gazdan dolayı geçicidir emin olun elektrik süpürgesi sesini açın yada beyaz gürültü