Muges4 edabolukbasi evet 15 aylığız doğduğundan beri şampuan, ıslak mendil ve vücut kremi baby me kullanıyorum. Hatta şuan bulunduğum yerde e bebek yok, internetten alıyorum sürekli
Asyaveannesi04 edabolukbasi şampuan losyonu kullanmadım ama deterjan, leke çıkarıcı, oda kokusu bebek pamuğu hep kullanıyorum 13 aydır
Denizanasi92 edabolukbasi köpük şampuanı bizde çok fena konak yaptı. Ecowelle geçtim bir daha hiç konak olmadı. Losyonunu kendim kullanıyorum sanırım içeriği temiz değil . Bence iyi bir marka alın uzun süre gidiyor zaten.
livanurvealpinannesi61 edabolukbasi şampuanı göz yakıyor losyonunda kimyasal madde var. Islak mendilinin içeriği temiz sadece.
Muges4 edabolukbasi Hayır hiçbir sıkıntı yaşamadım, arkadaşım önermişti hamileyken banada güvendiğim bir arkadaşım oda bebeğine kullanıyor öyle başladım bende. Devamda ederim baya