merabalar ikizlerim 18 aylık biri kiz biri oğlan evde ikiside hemen hemen aynı kelime olsun davranış neşeli ve aktif ama biyere misafirliğe gidince kızım bizden çok onlarla iletişim kuruyor şen şakrak oyunlar şımarmalar felan gözü bizi bile görmüyor çok aktif oğlum ise bizle yani anne babayla daha çok iletişime geçiyor mesela araba koltuğun arkasına düşüyor ya bana yada babasına gidip istiyor kızım herkesden ister mesela oglum çok fazla iletişime geçmiyor kızım ordaki oyuncakları ordakilerle oynuyor gösteriyor oğlum ise bana ya da babasına getirip gösteriyor hoşuna giden bisey olunca bize gösteriyor herkesle paylaşmasımi lazım yani ama dediğim gibi evde gayet aktif komut alma işaret etme ortak dikat taklitler vs. hepsi var sizce anormal bi durum mu var yoksa her cocuk farklı o yüzden mi