Salina 16. Günde düştü benim kızımda sarılık vardı fototerapi aldı 3. Gününde ama ilerleyen günlerde sarılığı uzadı sanırım ona bağlı düşmedi bide yıkadıysanız kurulamanız lazım iyice. Bizde hafif yeşil akıntı gibi vardı göbek bağının o kısmında. Balaban krem var kurutuyor o bölgeyi balaban sürdüm sabah akşam 3 güne düşmüştü yani tam 16. Günde düştü ıslak kalmamalı