3 ay 29 günlüğüz çok mu erken bana göre evet ama çevremdekilerin baskıyı illallah ettirdi 1 ay daha beklemeyi düşünüyorum sonrasınada o zaman bakarız 😄 bilmiyorum kendini öne atıyor oturmak istiyor biz yemek yerken bizi takip ediyor bazen durmuyor kucağıma alıyorum kucağımda beni ağzımı takip ediyor şapırdanıyor normal mi bu ayda onu da bilmiyorum bazen kendisi açıyor ağzını sizler ne zaman başladınız bebeğiniz ne zaman hazır oldu bu ayda normal mi bu hareketi doktoruna danışmayı düşünüyorum bi onda da daha çok erken diyorum vazgeçiyorum bilemedim üff 🤷♀️