Bebeğim 23 günlük ikinci kez vücudunda sivilce gibi kımazık gibi döküntüler oluştu ikisindede sütlaç yediğimde oldu birde mama yedikten sonra çok kusuyor gaz çıkarmada tuvaletini yapmakda aşırı zorlanıyor hep bi huzursuz büyük tuvaletinide yaptıgı zaman sümüksü gibi o yüzden süt alerjisi olduğunu düşünüyorum doktorunuz size süt alerjisi için hangi mamayı önerdi acaba