2halime Selam anneler oğlum 2.5 yaşında şu sıralar evlerdeyiz malum hava şartları günde 1-2 saat TV izliyor ondan mı bilemiyorum gözlerini arada bir sıkıyor sıkı sıkı kırpıyor yani yaşayan var mı. Randevu aldim götüreceğim muayene neyden olabilir acaba 😶
Badeninannesi1 2halime benim kızım 15 aylık o da çok kırpıyor ekran bizde yalnız olduğum için mecburi olarak günde taş çatlasa 10 dk var ekrandan olduğunu düşünmüyorum bazen adıyla seslendiğimde dönüp gülerken kırpıyor taklit gibi ana bende sizin gibi randevu aldım
2halime Badeninannesi1 int de geçici tik olabilecegi de yazıyor ama bilemedim inşallah bi sorun çıkmaz bizdede sizdede 🙏🏻
2halime OzlemCann Yorumunuzu yeni gorebildim. Doktor gözünü kirptiginda üstünde durmayın söylemeyin daha çok yapar dedi öyle yaptık bizde. Çok şükür bir sorun görünmedi. Çok sık TV yada telefona baktığında da yakından o zamanda yaptığı oluyordu üzerinden 1 yıl geçti artık yapmıyor demek geçici dönemsel bı durumdu umarım sizinde en kısa zamanda geçer🤗
2halime OzlemCann 5-6 ay sürdü. Ama devamlı yapmıyordu ara ara. Sonrasinda Bir süre ekrandan uzak tuttum yada çok az 15 dk- 30 dk civarı açtım uzaktan izlemesi şartıyla sonra bı sekilde bıraktı 🙏🏻