fa_sena_y 4 aylık bebeği olan anneler bebeğiniz koltuk altlarından tutup ayağa kaldırdığınızda adımlıyor mu yürür gibi? benim bebeğim basıyor ama adım atmıyor. kayınvalidem hiç mi adım atmıyor diye şaşırınca içime kurt düştü? normal değil mi?
Evaninanasi fa_sena_y şu an uyuyor ama hiç dikkat etmedim bu duruma 😂 genelde iki ayağını birden kaldırıp zıplıyor, heyecanlanıyor ama yarın deniycem 😂
EvlaArel fa_sena_y benimki de 4 aylık olmak üzere adım attırmaya çalıştık ama pek hevesi yok basmaya ya da adımlamaya çabalamıyor ama şu an gayet normal bence