Minnakelifim Hefe benimde 0.75 miyop doktor sürekli takmamı söyledi. Miyop ilerler çünkü. Bir hafta 10 gü alışamadım. Ama simdi gözlüğe çok alıştım hatta çıkarınca daha kötü görüyorum.
Hefe Minnakelifim teşekkür ederim ders çalışmak için dün taktım ama acayip ağrı yaptı bırakıp uyudum umarım alışırım 😔