amines Tecrübeli annelerden kullanıp memnun kaldıkları ya da kalmadıkları ana kucaklarını öğrenebilir miyim? Şubat indiriminden yararlanıp bebeğime almak istiyorum. Çok gazlı, kolik bir bebeğim var. Faydasını görür müyüm ana kucağının?
Strongmom7 amines merhaba ben Joie serina kullandım çok memnun kaldım şimdi satıyorum almak isterseniz resim atarım
Izel45 Merhaba bende de babybjorn var daha 3 aydır kullandik kullanmadık dolapta satışta bebegim sevmedi istersen ??
Izel45 aslansym elektrikli değil fakat çok kullanışlı zaten elektrikli çocuğu sallamaya alistirmasindan başka birsey değil resmini istersen paylaşırım su an atamadım çünkü kutusunda herseyi mevcut bu arada fiyatları da Bi tık tuzlu maalesef 😩
Serife00 Ürün bu 4 moms almıştım yeğenime hediye gelinimiz memnun kalmıştı. Tavsiye ederim. Ama şuan 6.5 aylık seyrek koyuyor galiba eskiye nazaran