Kahvelianneee benim annem hayvancılık yapıyor sütünü sütçüye veriyor ama sütler denetimli yani ineği mastit olan antibiyotik kullanıyor o sütü sütçü almıyor çünkü alırsa vereceği firma o sütü geri gönderiyor onlarda o yüzden süt aldıkları kişilere denetim yapıyorlar yani artık çok yapmıyor çünkü köylüler öyle sütü sütçüye vermeye cesaret bile edemez. Cezası var diyelim ki verdi sütçü o gün denetim yapmadı sütçü firmaya verirken alan firma denetimden geçirir eğer satın almazsa ertesi günü kimin verdiğini anlamak için hemen denetim yapıyorlar ve döktükleri bir tanker sütün parasını o kişden kesiyorlar. O yüzden kimse vermez. Bazı köylüler tabi içinde Allah korkusu olmayanlar diyim o antibiyotikli sütü insanlara pazarda yada dağıtım yaptıkları kişilere veriyor. Kimseye güvenmem açıkcası ben çok iyi dediğimiz bir teyze vardı mesela pazarda fabrika kafes tavuğu yumurtasını köy tavuğu diye satıyordu. Bu arada firmalar sadece antibiyotik testi değil birçok bulaşıcı hastalık vs testten geçiriyorlar. İnstagramda gördüğünüz market sütü şöyle palavralarına inanmayın bence ama güvenilir markalar büyük markalardan alın sütaş mesela çok iyi bu konuda ben migrosu da seviyorum tereyağı ve sütünü birde pınar alırım başka almam.