Kanda enfeksiyon vardı düşmeyen ates ondan oluyor müthiş bir iştahsızlık ve halsizlik ilaçla dahi düşmeyen ateş en son 3 gün hastanede yattık hala aynı ates yok ama dıger hersey devam ediyor saglik bakanının acıjladıgo virüs sanırım çünkü hastanede kıntüm çocuk lar aynı belirti ile yatıyor Du