Seyma-55 fito krem çok iyi geliyor iyileştiriyor ama emzirmeden önce nemli bir bezle hafif silmen gerekiyor. Göğüs ucu kremi olarak da Lansinoh hiçbir işe yaramıyor. İncia’nın kremini kullandım ben en azından acısını yatıştırdı. Philips aventin göğüs kalkanlarını da kullanıyorum ama asla nemli nemli kapatma uçlarını enfeksiyon kaparsın, arada mutlaka çıkarıp kontrol et sürekli nemli kalmasın süt akmasından dolayı. Nemli kaldıkça mantar oluşturuyor, bebek daha kolay pamukçuk oluyor bir de onunla uğraşma. Günde 2 kez sıcak suya koyup kaynatarak kullanıyorum ben kalkanları.