nernec Merhaba 55 günlük bebeğim var ve doğduğu günden beri aşırı derecede gaz problemi yasıyoruz damlalar kullandık gaz masajları kimyon rezene anason yapmadığımız kalmadı fayda etmedi Gazını cıkartsa bile rahatlamıyor uyumuyor . Aranızda nursima anason bebe şurubu kullanan var mı acaba
Fatma3460 nernec geçmiş olsun bizde gaz sancıları ile baya uğraştık çok şükür şimdi iyiz🤲doktorumuz Nadi night yazdı bide bigaia bunlar çok iyi geldi ben elimden geldiğince masaj yapıyorum suyu bile sıcak içiyorum
dreamila nernec gaz kremi kullandım hep ben tamany karnını ovdum kremle günlük çok şükür gaz probleminw çözüm oldu
Elifadaannesi nernec bizde 53 günlüğüz aşırı gaz sancıları yaşıyorduk kolik gibi 1 haftadır rahatız şükür mommys bliss damlası bizde işe yaradı sab simplex bio gia nurse harveys hiç biri fayda etmemişti
AminaIlkana nernec 2 ay 18 gunluk olduk, kullanmadigim gaz damlasi, gaz cayi, masaj kendim bile gaz damlasi kullandim hic bir faydasi yok. Suan biogaia ve sab simplexle Allah diyib yolumuza devam ediyoruz ne olur olur artik 😓
nernec Fatma3460 teşekkür ederim bizde yapıyoruz biogania kullandık fayda etmedi suan sap simlex kullanıyoruz doktor günde 4 defa 15 15 ver dedi ama cesaret edemedim az veriyorum 4 aylık olana kadar gidecek böyle galiba
Aybers nernec valla bnde aynıyım hepsini yaptım 19 günlüğüz hiç bir işe yaramıyor o gaz yaptıkça benim sırtım mideme kramplar giriyor resmen üzüntüden nasıl olcak bilmiyorum gaz işi resmen 2. Çocuktan soğuttu daha ilk çocuğum oyle kalacak sanırım ne zormuş
Elifadaannesi Aybers mommys bliss damlasını bi araştır istersen bizde 53 günlüğüz bize o fayda etti Habibe hemşireyi takip edebilirsin o çok güzel öneriler veriyor
dreamila Aybers gazlı bebek zor benimde öyleydi tamany krem onunla karnını ov gaz yapan şeyleri yeme gaz için masajlar yap ayağını sıcak tut bebeğin ve kendinin
Aybers Elifadaannesi gerçekten faydasını gördünüz mü yani nasıl bir etki yaptı sab simplexte çok iyi demişlerdi aldım yok çocuk sanki daha fazla kıvranıyor zinco aldım hiç işe yaramadı en kötü onuda deneyeyim olmadı belki o işe yarar nasıl kullanıyorsunuz onu
Elifadaannesi Aybers evet yani bize fayda etti ben çok araştırıp aldım zaten alıpta memnun olmayan yok gibi ben ilk gece damlasını aldım çünkü akşamları artıyordu eczacımızdan istedim getirdi sağolsun baktım gece baya fayda etti bi akşam 7 de 1 çay kaşığı bide 11 de veriyorum 1 çay kaşığı akşam ve geceyi rahat geçiriyoruz bu sefer gaz sancıları gündüz de olmaya başladı gündüz damlasınıda istedim onuda sabah 8 buçuk öğlen 3 buçukta 1 çay kaşığı olarak veriyorum şükür 1 haftadır çok rahatız şeytan kulağına kurşun inşallah sizede bi faydası olue