Deletedmom_58 sureci artik Allaha kalmis tutunursa bebisi olur. Ben ilk gebeligimde catlatma ignesi ve iliskiyle hamile kaldim. (Catlatma ignesini vurulduktan 24 saat sonra iliski onerdi doktorumuz. Ve sonrasinda gun asiri deneme vermisti.)Lakin gribal hastaliklar ve kalp atisini duyamadik sonlandi. O surecte progestan vermisti doktor kanamam olmustu. Ayakta yogun tempoluydu isim. Eger calisiyorsa mumkun oldugunca ayakta kalmasin kendini yormasin. Evde ayaklarinin altina yastik koyup dinlensin. Agirlik kaldirmasin, mumkunse stres yapip tutcak mi olcak mi diye vesveslenmesin. Insan heyecan yapiyor hevesleniyor ama sakin kalmasina ihtiyaci var su donemde.