adaruzgar Merhaba kizim da süt alerjisi var meme reddi ve kilo alimi durmustu mama takviyesine basladik 15gundur ama 2 gundur ne gece ne gündüz beni emmiyor ne denediysem fayda etmedi 😔 bu durumu yasayan varmi acaba
Eliznaz adaruzgar biberonu değiştirin. MAMAya alışımca memeyi emmiyolar. Madela calma kullanıyorum. Siz mama ne kullanıyorsunuz
adaruzgar birde anneler kizim cok erken dönmeye başladı gece uykusunda dönüyor simdi surunmeyede basladi yatağın bir basından diger basına dönüp surunerej geçiyor bu durumu yqsayanlar nasil atlattiniz acaba
adaruzgar Eliznaz similac alimentum tesekkurler inceledim cok iyi bir urun en kisa surede tercih edicem insallah duzelir
Sevgimelegim Meme reddi icin medela calma biberon kullanirsan yardimci olur anne memesini emme teknigiyle ayni ben 1 aydir izdirap cektim 6.gunumuzde bu biberonla astik sorunu. Siddetle tavsiye ederim
adaruzgar Sevgimelegim alicam ama pahali geldi suan bana alerji kremleri doktor ucreti v.s. 🤦♀️ en kisa zamansa alip denicem sagolun