Merhabalar anneler, oğlum bugün tan 15 aylık yürüme konusunda kafam çok karışıyor. Hızlı hıslı emekliyor heryere. Yeni birkaç gündür desteksiz birkaç saniyw ayakta duruyor sonra olsu yere oturuyor normal mi bu aya kadar. Çocuktan çocuğa değişir ama çok takılıyorum ben bu konuya aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏