Melissamom Nes26 hem alttan hem ultrasonla baktı. İç dikişleri daha iyi görebilmek icin ördek spekulumla bakıyorlar genelde.
Nisam14 Doktor hem alttan muayene etti hemde ultrasonla karnıma baktı Rahim toparlanmış mi diye bende korkarak gitmiştim ama canim acımadı muayene ederken
Nisam14 Nes26 eliyle iç dikisleri kontrol etti ama benim dikislerim sıkıntılıydı o yüzden etmiş de olabilir
Sezerss Nes26 yok doğumdan sonra hiç alttan muayene etmedi dikişlerle alakalı bi kaç soru sordu o kadar
Hndealnathn 2 doğum yaptım birinde epizyo vardı diğerinde yırtılma olduğu için dikiş vardı. Her ikisinde de doktorlarım vajinal karın USG si yaptı dikislerime bakti çokta acımadı açıkçası