İyi akşamlar arkadaşlar 31 aylık oğlum var tuvalet eğitimi ile ilgili bazı sinyaller alıyorum ben de vakit kaybetmeden bir an önce başlamak istiyorum ama nasıl başlayacağımı bilemiyorum bezi tamamen mi çıkarmam lazım yoksa geceleri takmam mı veya ne sıklıkla ilk zamanlar lavaboya götürmeliyim ? Sürekli çişin var mı diye sormalı mıyım ? Deneyimli annelerden yardım istiyorum🙏🏻🙏🏻