Ayazinannesi3001 Yeni telefon almam gerekiyor. Hangi telefonlardan memnunsunuz. (iPhone serisi hariç. )
covirgin Ayazinannesi3001 Xiaomi 10 pro kamerası herseyi çok iyi bir gün çok zengin olursam yine aynı telefonu kullanırım heralde🥲
gibicibicis Ayazinannesi3001 Samsung a32 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum kamerası güzel bellek kartı takmadığım halde hafızası fazla fazla yetiyor hoparlörü iyi defalarca düştüğü halde bir şey olmadı