Deletedmom_39 ilk aldığım şey zıbın. bebeğime daha hamile kalmadan önce çocuğum olmuyordu bir gün pazarda dolaşırken gözüm Bebek kıyafetlerine takıldı onlara bakıp hayal kuruyordum pazarcı kadın kaç aylık Hayırlı olsun falan dedi Ben de çocuğum olmuyor diyemedim 2 aylık dedim oradan bana zıbın vs gösterdi mahcup olmamak için aldım da diyebilirim bir zıbın ve hoş geldin bebeğim yazan bir önlük almıştım Son aldığım şey ise dün hikaye kitabı aldım ilk kitabını aldım şu an Beş buçuk aylık kızım 🥰