Merhabalar, bebeğim 2 aylik . Şuan burun tikanikligi, hırıltı ve ara ara öksürük var .doktor nazalnem damla ile alerji damlasi verdi . Bunların yanindada nebulizatör kullanmamizi soyleyip boş serumda verdi. Nebulazörü ne kadar kullanacagimizdan emin olamadik tikandiginda kullanin 5 cc serum koyarak dedi. Bi zarari olurmu sürekli burun tikali ve faydasi da yok gibi