duru14 Kızlar 37 günlük bebeğim var. Bol bol dışarı çıkıp gezmeyi çok seviyoruz ama pusetin içi çukur gibi bebeğimi koyunca içine gömülüyor gibi oluyor. Sizler ne koyuyorsunuz icine, alttan yastık minder falan koydum bu seferde çok yükseliyor düşecek diye korkuyorum. Bel destek yastığında var ama ben anlamadım hepsi mi böyle 🤨
Liyaa duru14 cnm ben e bebekten puset içi için satılan üründen aldım tavsiye ederim hem yumuşak hem rahat çarşaf yada yastık tarzı bişey koyduğunda kemerini takamıyorsun
Kbrbilgir Çarşafı kat kat yapıp koyuyorum ama sana bir Öner’im olacak e bebek te puset altlığı satılıyor sanırım 69,90₺ ondan da alabilirsin 👋🏻
Cenkerinannesi Bende yenidoganken yaşadıklarını yasadim iki yastik koyduk ince sonra muslini koyup kemer gececek yerlerini kesmistik.ama yuksek oldugu icin e bebek de https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-puset-ve-oto-koltugu-minderi-p-sev-8376/ bunu gorunce direk aldim altina bi ince yastik kaldi sonra bu minder baska biisi yok sadce cok terlten bi urun .ama merak etmeyin 2 aylik falan olduklarında dolduruyolar puseti😊ben puseti camdan atacak kadar sinir olyodum hic bir ise yaramiyo diye iki buklum olyo cocugum diye
Elamm Cenkerinannesi aynen iki büklüm kaldı bizimkide daha çok küçük 13 günlük içim el vermedi kullanmaya hastaneye hep kucağımızda götürdük bakalım kullananilecekmiyiz 😬
deletedmom173 duru14 annem aynı boyutunda pamuktan minik yatak dikmişti yada pusetler için dikilmiş 30 40 liraya rengarenk örtüler var elyaftan ama kullanabilirsin
Obsesifk duru14 hepsi öyle ekstra bişey koyma bebeğine zarar verirsin o onaların yapısına uygun yapılıyor
Nereidd duru14 sizce neden öyle yapılmış olabilir bu ana kucakları hepsi de içine örtü, yastık konulsun diye mi? Bebeğiniz karnınızdayken de iki büklümdü ve omurgası için sağlıklı pozisyon o, siz içine bişeyler koydukça bozuyorsunuz ergonomiyi
ygmr duru14 tam popo kismina minik minder koyuyorsm kucuken oyle oluo😂simdide sigmicaklar artik ayaklar disarda gezioz
Tugba6336 duru14 ben doktora sormuştum içine birşey koyma. Zaten bu yeni doğanlara uygun üretildi demişti
Nisademir duru14 Netten puset içi için uzun yastık gibi birşey diktirdim ama kullanışlı olmadığını farkettim koymayınca daha güzel duruyo
Momofaboy duru14 sünger aldık ondan kestik koyduk. 3 aylık olucaz berdeyse kademe kademe süngerleri alıyoruz. Gerçekten çok çukur içi. Sevi bebenin bel sesteğinide aldım puset içi dümdüz incecik bişe geldi geri yolladım.