baharmsc Oto koltuğu almayı düşünüyoruz ama dönerli mi düz mü alsak, 0-18 kg mı yoksa 36kg’a kadar olanını mı almak mantıklı karar veremedik. Şuan joie i-spin 360′a yakınız. Kullananınız varsa yorumlarınızı merak ediyorum veya başka bir önerisi olan var mı?
Mmeelliikkeee baharmsc biz kullanıyoruz memnunuz. Dönmesi çok kullanışlı oturtmak sabitlemek çok kolay ,yoksa zorlardı. Birde güvenlik sertifikaları başarılı👍 Tavsiye edebilirim.
baharmsc Mmeelliikkeee Yani dönerli aldığınıza pişman değilsiniz değil mi şuan dönerli olmayanla bunun arasında bayağı bir fiyat farkı var buna değer mi sizce?
Mmeelliikkeee baharmsc bence kesinlikle değer ,kullanmaya başlayınca dönmesi için iyi ki dersiniz , almazsanız da keşke olur …
baharmsc Mmeelliikkeee O zaman biz de bu ürünü tercih edicez pisman olmak istemiyorum 😊 Peki araç içine kurulumu kolay mı uç kısmındaki yerden destek alan direk gibi bi aparat var :) o bize biraz sıkıntı olur gibi geldi bir de gelen olarak olumsuz olarak gördüğünüz bir yönü var mı mesela seyahat halindeyken sallandığından bahsetmişler birkaç yorumda, siz yaşadınız mi böyle bir şey ve bir de yatış kademeleri yeterli oluyor mu acaba
Mmeelliikkeee baharmsc yatış 6 kademe çok bir yatar pozisyon beklemeyin düşüneceğiniz kadar kademeler arası fark yok ama besleme uyku ve seyir için yeterli hepsi. Oyalamak ve güneş ışığı için anlık döndürmekte kurtarıcı.Kurulumu kolay mağazada yardımcı olur. Eşim kurmuştu doğum öncesi aldık yenidoğan itibaren kullandık. Sallantı sorunu yaşamadık biz .
baharmsc Mmeelliikkeee Yeterince açıklayıcı oldunuz çok teşekkür ederim şüphelerim gitti 🙏🏻 Biz de bu ürünü tercih edicez umarım biz de memnun kalırız :)